تعمیر دستگاه سورتینگ محصول

تعمیر دستگاه سورتینگ محصول

تعمیر دستگاه سورتینگ محصول- تعمیر دستگاه سورت محصول صنعتی در کلینیک تخصصی دیجی برد زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می پذیرد.

سورتینگ محصول

سورتینگ sorting ، فرایند مرتب سازی اقلام به صورت سیستماتیک با استفاده از یک معیار مشخص جهت دسته بندی و طبقه بندی محصول می باشد. ماشین آلات سورتینگ را می توان در صنایع فرآوری مواد غذایی استفاده کرد .

دستگاه سورتینگ در دسته بندی میوه ها بر اساس رنگ و اندازه ، سبزیجات ، بطری های خالی ، مرتب سازی قرص ها و کپسول ها بر اساس وزن برای کنترل کیفیت در صنعت داروسازی ،تفکیک زباله در صنعت بازیافت و … به کار می رود.

در زمان گذشته دسته بندی محصولات بسیار کار پرزحمت و زمان بری بود اما امروزه با استفاده از دستگاه سورتینگ sorting مرتب سازی محصولات با سرعت بالا به صورت خودکار انجام می پذیرد.

نحوه عملکرد دستگاه سورتینگ محصول

این دستگاه از یک سیستم نقاله برای حمل محصولات و یک حسگر رنگ برای تشخیص نوع رنگ محصول استفاده می کند. حسگر رنگ به محض تشخیص رنگ مناسب سیگنال خاصی را به plc ارسال می کند تا محرک الکترومغناطیسی را فعال نماید و محصول را از ایستگاه مربوطه جدا کند.

اکثر دستگاه های sorting دارای  دو سیلندر پنوماتیکی هستند که از طریق دریچه های برقی محصولات را بر روی تسمه نقاله وارد می کنند.

دستگاه سورت نوری Optical Sorter

در دستگاه سورت نوری محصولات بر اساس ویژگی های مختلف نظیر : اندازه ، رنگ ، تعداد عیوب و … طبقه بندی می شوند.پارامتر های دستگاه سورت نوری بر اساس اطلاعات مرتبط با کیفیت و ویژگی های تولیدی از پیش برنامه ریزی می شوند که حجم بالایی از محصول با بهترین کیفیت را تولید می کنند.

دستگاه سورت نوری به طور گسترده در پردازش  مواد غذایی قابل برداشت مانند: سبزیجات ، میوه و… ، تولید دارو ، بازیافت زباله و… به کار می رود.

optical sorter دارای چهار جز اصلی سیستم تغذیه ، نرم افزار پردازش تصویر، سیستم نوری و سیستم جداسازی می باشد. در سیستم تغذیه محصولات به طور یکنواخت با سرعت ثابت به سیستم نوری ارائه می شود و در سیستم نوری چراغ ها و حسگر هایی که در بالا و پایین جریان اشیا جهت بازرسی قرار دارد. سیستم پردازش تصویر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *